شوینده

شیشه شوی و فواید استفاده از آن

شیشه شوی و فواید استفاده از آن

پنجره ها، رابط دنیایی ما با بیرون هستند. اگر شیشه های منزل، محل کار و یا ماشین تمیز باشند، منظره زیبا به نظر می رسد و اگر دنیا را از پنجره هایی با شیشه های کثیف ببینید، زشت و ناپسند می نماید. استفاده از شیشه شوی ها به همین منظور است، تا بتوان آنچه در بیرون از خانه، محل کار، ماشین و… را وجود دارد، به بهترین شکل ببینید.

شیشه پاک کن معطر تویی لایت

اما تمیز کردن شیشه ها به آسانی آنچه بیان می شود نیست. زیرا پاک آن ها بستگی به نوع آلودگی دارد، که بر سطح شیشه قرار گرفته است. برخی از لکه ها به آسانی شسته نمی شوند. از این رو نیاز به پاک کننده هایی قوی می باشد، که علاوه بر سازگاری با بدن انسان، بتواند شیشه ها پاک کند. از این رو شیشه شوی …. با فرمولاسیون جدید توانسته است به عنوان پاک کننده ی تمامی لکه ها به کار گرفته شود. بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران لکه های چربی بر روی شیشه فر و یا آشپزخانه خود باشید و یا اینکه با مقدار زیادی کف به سراغ لکه های شیشه ماشینتان بروید. در واقع تنها کافی است که کمی از شیشه شوی …. را بر روی سطح مورد نظر خود ریخته و با دستمالی مرطوب، به راحتی آن را پاک کنید.

sasd

یک شیشه شوی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یک شیشه شوی خوب باید توانایی پاک کردن سخت ترین لکه ها و حتی ضد عفونی کردن آن ها را نیز داشته باشد. علاوه بر این، باید از ماندن رد دستمال بر روی شیشه جلوگیری کرده و برای دستگاه تنفسی انسان مضر نباشد. به همین دلیل شیمیدانان با توجه به آنچه که به عنوان ملاک های برای یک شیشه شوی استاندارد تعریف شده است، به ساخت شیشه شوی …. پرداخته اند.

1

شیشه شوی های قبلی تنها با داشتن مواد پاک کننده، قادر به تمیز کردن شیشه هایی بودند که بر اثر لکه های آب و برخی لکه های سبک ایجاد می شدند. اما شیشه شوی… با فرمولاسیون جدید، توانایی پاک کردن قوی ترین لکه های چربی را در کمترین زمان ممکن دارد. علاوه بر این، به دلیل داشتن گلیسیرینه، از خشک شدن پوست جلوگیری کرده و ایجاد حساسیت های پوستی نمی کند.

02

شیشه شوی و نحوه استفاده از آن

شیشه ها را معمولا با یک دستمال نمناک و یک دستمال خشک تمیز می نمایند. البته برخی دیگر نیز با استفاده از وسایل دیگری مانند بخارشوی ها، روزنامه و یا دستمال های نانو، به تمیز کردن شیشه ها می پردازند. استفاده از طی های تیغه دار و بخارشوی جدیدترین روش پاک کردن شیشه های منازل و ادره ها می باشد.

ترکیب شیشه شوی …. به گونه ای است که می توان آن را در بخار شور ریخته و با حرارت بخار آن به تمیز کردن هر چه بیشتر شیشه ها پرداخت. علاوه بر آن، شیشه شوی …. می تواند به عنوان محصولی کاربردی برای استفاده در کارواش ها و سایر مراکز عمده مانند ساختمان هایی با نمای شیشه و… مورد استفاده قرار گیرد.

03
بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.